Popular Bouncer 01

So, I have decided to keep a small journal about my BOUNCER life in Tokyo. Which is far easier and much safer than doing security in Atlanta. On my first gig, I had to protect a 30,000,000yen cyber clone of Cristiano Ronaldo in Odaiba. Which was super easy. Then I had to run the front door at WOMB in Shibuya for a Beats by Dre Party. After the show I met Joey Bada$$, who was really cool dood!
私は東京で私のバウンス生活についての小さな日記を書くつもりです。これははるかに容易とアトランタでのセキュリティをしているよりもはるかに安全です。私の最初のギグに私はお台場にクリスティアーノ·ロナウドの3000万円サイバークローンを保護しなければなりませんでした。これは超簡単でした。それから私は、ドレーの当事者によってビートのために渋谷のWOMBでフロントドアを実行する必要がありました。ショーの後、私は本当にクールDOODたジョーイバダA$$を、会いました!

 


Comments

Popular Posts